Categorieën
StadskrantMaastricht

E01

Betekenis verkeersteken:

Start parkeerverbod zone

Hier mag in het gebied (inclusief alle zijstraten) niet worden geparkeerd. Dit geld voor beide zijden van de weg.
Je mag hier wel even iemand afzetten of iets in deze zin.


Categorieën
Amby Belfort Caberg Daalhof Heer Heugem StadskrantMaastricht

van Bogaert plaatjes Historisch Maastricht :

Bericht: 24756- IYKjrM3aEP2FneCu

A: Ik zoek nog de plaatjes: 20 en 123.

B: Ik bied de volgende nummers aan: 1-4-28-38-45-47-49-52-56-63-69-73-76-90-95-96-102-103-110-129-132-135-147.

C: L. van Bogaert
Atletenbaan 16a Maastricht
Tel. 043-3112184

Categorieën
Juni 2024 StadskrantMaastricht

21 juni +, 22 en 23 jun. 2024 Pinkpop

Megaland Landgraaf

MANESKIN
KEANE
AVRIL LAVIGNE
ROYAL BLOOD
YUNGBLUD
ACDA EN DE MUNNIK
BABYMETAL
CIAN DUCROT
NATHANIEL RATELIFF & THE NIGHT SWEATS
PALAYE
POLYPHIA
S10
POMMELIEN THIJS
SKINDRED
TINLICKER
AVIVA
DAGNY
FLEDDY MELCULY
KAWALA
MELL VF
NIEVE ELLA
JIRI11

CALVIN HARRIS
NOTHING BUT THIEVES
ANOUK
LOUIS TOMLINSON
PENDULUM
AGAINST THE CURRENT
THE ANALOGUES
COREY TAYLOR
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
DOUWE BOB
FROUKJE
JOHN COFFEY
LAUREN SPENCER SMITH
MATT MALTESE
OLIVER HELDENS
CHINCHILLA
DEAD PONY
JAMES MARRIOTT
LOTTERY WINNERS
PLOEGENDIENST
TORS
THE VICES
GIDEON LUCIANA

ED SHERAN
SAM SMITH
HOZIER
LIMP BISKIT
GRETA VAN FLEET
CALUM SCOTT
DAVINA MICHELLE
DOOL
ILSE DE LANGE
THE INTERRRUPTERS
JAMES ARTHUR
JANE’S ADDICTION
LOREEN
MEUTE
SEA GIRLS
HEBRY MOODIE
CLOCKCLOCK
GUNMOLL
THE K’S
RUBY WATERS
TALK
YINYIN


Schakel JavaScript in uw browser in om dit formulier in te vullen.

WIE ZIJN JOUW FAVORIETEN ?

Pinkpop 2024

21 juni 2024

22 juni 2024

23 juni 2024

Wie zijn jouw favorieten op 21 juni ? (meerkeuze)
Wie zijn jouw favorieten van 22 juni ? (meerkeuze)
Wie zijn jouw favorieten van 23 juni ? (meerkeuze)
Categorieën
StadskrantMaastricht

Liefde is…..

Een ander kunnen loslaten

Categorieën
StadskrantMaastricht

Motorvoertuigen Onderhoudsdienst Gemeente

Kenmerk: 25198-Q6ScnGjubk3pJZFo

Bericht voor beleidsmakers

Beheerder onderhoudsdienst Maastricht,

Met enige regelmaat zien wij uw onderhoudsmedewerkers met hun voertuigen het openbaar groen gebruiken om de openbare wegen te gebruiken.
Als gevolg hiervan ontstaat groenschade die voorkomen had kunnen worden.
Wij zouden het zeer op prijs stellen als u hen hierin instructies geeft.

Het is immers ook zo dat een goed voorbeeld goed gedrag stimileert.

Bijgevoegde afbeelding betreft kruising Groene Loper -Stadionweg Maastricht.

Categorieën
StadskrantMaastricht

Vrijwilligers Zorg Maastricht

Wie heeft er af en toe tijd ons te helpen met het zelfstandig afleggen van huisbezoek?

We zoeken zorgzame vrijwilligers die het leuk vinden op bezoek te gaan bij mensen aan huis om een gezellig praatje te maken.
Mensen van alle leeftijden zijn van harte welkom.

Meld je nu aan.   ZORG MAASTRICHT

Categorieën
StadskrantMaastricht

WOO Wet open overheid

Bron: Overheid


Hoofdlijnen Wet open overheid

Iedereen heeft recht op informatie van de overheid. De Wet open overheid (Woo) regelt welke overheidsinformatie openbaar is en hoe iemand die kan aanvragen. Door de Woo moet duidelijker worden wat de overheid doet en waarom. Overheidsinformatie is openbaar, behalve als er een reden is waarom dat niet kan.

Doel van de Woo

Overheidsorganisaties moeten die informatie over wat zij doen en waarom, uit zichzelf geven of als iemand daarom vraagt. Zo kunnen burgers, maar ook bijvoorbeeld Kamerleden of journalisten, de overheid controleren. Openbaarheid is daarom belangrijk voor de democratie in ons land en voor het vertrouwen tussen de samenleving en de overheid. Een open overheid staat ook open voor wat er beter kan. Door het openbaar maken van informatie weten burgers waarom de overheid sommige keuzes maakt. Het helpt ook een samenleving te bereiken waarin iedereen mee kan doen.

Verplichtingen voor de overheid

De belangrijkste plichten die de overheid heeft volgens de Woo zijn:

  • Actieve openbaarmakingsplicht: de overheid moet sommige informatie uit zichzelf  openbaar maken;
  • Openbaarmakingsplicht op verzoek: de overheid maakt informatie openbaar als iemand erom vraagt;
  • Informatiehuishoudingsplicht: overheidsinformatie moet goed te vinden zijn.

Actieve openbaarmaking

De overheid moet uit zichzelf zoveel mogelijk informatie openbaar maken als dat zonder grote moeite of hoge kosten kan. Het moet ook nut hebben. Overheden beoordelen zelf welke documenten hieronder vallen. 

Daarnaast staan in de Woo 17 soorten informatie die overheden uit zichzelf openbaar moeten maken. Deze verplichting wordt de komende jaren stap voor stap ingevoerd.
 

Soorten informatie die de overheid uit zichzelf openbaar moet maken

  1. Wetten en andere regels; 
  2. Andere besluiten die voor iedereen gelden (besluiten van algemene strekking); 
  3. Ontwerpen van wetten, voorschriften en besluiten waarover advies is gevraagd; 
  4. Inzicht in de organisatie en werkwijze, zoals de taken en bevoegdheden van  overheidsorganisaties;
  5. Hoe mensen de overheid  kunnen bereiken en hoe zij informatie kunnen opvragen;
  6. Documenten bedoeld voor behandeling in de Kamer, de Provinciale Staten, de gemeenteraad of het algemeen bestuur van een waterschap;
  7. Vergaderstukken en verslagen van de Eerste en Tweede Kamer en hun commissies, en van  de verenigde vergadering van de Staten-Generaal;
  8. Vergaderstukken en verslagen van Provinciale Staten, gemeenteraden en algemene besturen van waterschappen;
  9. Agenda’s en besluitenlijsten van de vergaderingen van de ministerraad, gedeputeerde staten, colleges van burgemeester en wethouders en dagelijkse besturen van waterschappen; 
  10. Adviezen over ontwerpen van wetten en regels, en van adviescolleges (zoals het Adviescollege Toetsing Regeldruk) of adviescommissies (bijvoorbeeld van gemeenten);
  11. Afspraken van de overheid met andere organisaties, bijvoorbeeld met andere overheden, bedrijven of maatschappelijke organisaties (convenanten);
  12. Jaarplannen en jaarverslagen;
  13. Overeenkomsten voor het verstrekken van subsidies , bijvoorbeeld voor ontwikkelingshulp;
  14. Woo-verzoeken, met daarbij het besluit en de verstrekte informatie;
  15. Onderzoeksrapporten van ambtenaren of andere organisaties;
  16. Besluiten die de overheid neemt, zoals een vergunning voor een bedrijf of burger (beschikkingen);
  17. Schriftelijke oordelen in klachtprocedures. 

De overheid maakt verschillende stukken nu ook al openbaar, zoals wetten. Voor sommige andere documenten moet dat meer gaan gebeuren. Het is de bedoeling dat de overheid naast deze 17 soorten, uit zichzelf zoveel mogelijk andere informatie openbaar maakt. Dat gebeurt in stappen, in de loop van de tijd.

Informatie die de overheid niet openbaar maakt

De overheid maakt informatie niet openbaar als openbaarmaking grote nadelen heeft of gevaar oplevert. Bijvoorbeeld voor de samenwerking binnen de regering of voor de veiligheid van de staat. Ook vertrouwelijke gegevens van bedrijven blijven geheim, net als privacygevoelige gegevens (bijvoorbeeld medische gegevens of informatie over iemands geloof of seksuele voorkeur). En wettelijke identificatienummers, zoals BSN of onderwijsnummer, krijgt niet iedereen.

Informatie wordt ook niet openbaargemaakt als dat te grote nadelen zou hebben voor andere belangen, zoals:

  • de betrekkingen van Nederland met andere landen of internationale organisaties;
  • de economische of financiële belangen van de overheid;
  • de opsporing en vervolging van strafbare feiten;
  • de controle en toezicht door de overheid;
  • de persoonlijke levenssfeer (privacy);
  • de bescherming van concurrentiegevoelige bedrijfsgegevens;
  • de bescherming van het milieu;
  • de beveiliging van personen en bedrijven en het voorkomen van sabotage;
  • het goed functioneren van de overheid;
  • onevenredige benadeling van een ander belang (dat is alleen zo in bijzondere gevallen).

Organisaties waarvoor de Woo geldt

De Woo geldt voor overheden, zoals de Rijksoverheid, provincies, gemeenten en waterschappen. En daarnaast onder andere voor de Tweede en Eerste Kamer, de Raad van State (behalve de Afdeling bestuursrechtspraak), de Algemene Rekenkamer en de Nationale ombudsman. 

De Woo geldt ook voor organisaties of bedrijven die werken onder verantwoordelijkheid van de overheid. Bijvoorbeeld een wetenschappelijk instituut van een universiteit of een door een gemeente ingestelde commissie. 

De Woo geldt niet voor overheden van Caribisch Nederland. 

Verschillen tussen de Woo en de Wet openbaarheid van Bestuur (Wob)

  • De Woo is de opvolger van de Wet openbaarheid van bestuur (Wob). De belangrijkste verschillen met de Wob zijn: 
  • De Woo wijst soorten informatie aan die de overheid uit zichzelf openbaar moet maken. Dat gebeurt in stappen, in de loop van de tijd; 
  • Persoonlijke opvattingen van ministers of ambtenaren worden vaker openbaar; 
  • De termijn voor afhandeling van een Woo-verzoek blijft 4 weken. Maar bij een groot of ingewikkeld verzoek kan die termijn met maximaal 2 weken worden verlengd. Onder de Wob was alleen verlenging met 4 weken mogelijk;
  • Als informatie ouder dan 5 jaar niet openbaar wordt gemaakt, moet de overheid beter uitleggen waarom;
  • Er is een Adviescollege openbaarheid en informatiehuishouding (ACOI) opgericht. Dat adviseert de regering en het parlement over openbaarheid en goed beheer van overheidsinformatie. Ook bemiddelt het ACOI over de manier waarop een overheidsorganisatie een verzoek om openbaarmaking van informatie behandelt;
  • Overheidsorganisaties moeten hun (digitale) informatiehuishouding op orde hebben. Dat betekent dat ze goede regels en afspraken moeten hebben voor het gebruik en beheer van hun informatie.

De Woo en andere wetten

De Woo is een uitwerking van artikel 110 van de Grondwet. Daarin staat dat de overheid moet zorgen voor openheid en openbaarheid, en dat dat wettelijk is geregeld. Ook in andere wetten staan regels over openbaarmaking van informatie. Bijvoorbeeld in de Wet op de inlichtingen en veiligheidsdiensten 2017, de Archiefwet, de Algemene wet bestuursrecht, het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering en het Wetboek van Strafvordering. 

Een Woo-contactpersoon voor elke overheidsorganisatie

Iedere overheidsorganisatie moet minimaal 1 contactpersoon hebben die vragen kan beantwoorden over de informatie die beschikbaar is. De contactpersoon beantwoordt vragen om informatie die bijvoorbeeld via brieven, e-mails of telefoontjes binnenkomen. De contactpersoon geeft zelf zoveel mogelijk informatie, werkt samen met deskundigen binnen de organisatie en kan wetenschappers en journalisten doorverwijzen naar het Adviescollege openbaarheid en informatiehuishouding. 

Wettekst

Lees de volledige tekst van de Wet open overheid op wetten.overheid.nl.

Categorieën
Amby Belfort Caberg Daalhof Heer Heugem StadskrantMaastricht

plaatjes Historisch Maastricht : M. Stroucken

Bericht: 24756- Mo4tZFLTNwm8diSr

Ik zoek nog plaatje 28, 75 en 126.

Plaatje 105 heb ik twee keer dubbel.

m.stroucken@ziggo.nl

Categorieën
Amby Belfort Caberg Daalhof Heer Heugem StadskrantMaastricht

plaatjes Historisch Maastricht : Zorgverlener

Bericht: 24756- BWphqPtZ8GlgmSju

Ik werk in de ThuisZorg.

Inmiddels hebben we al onze plaatjes verdeeld onder mijn cliënten. Dit zijn doorgaans senioren die hier veel herinneringen aan hebben. Alle cliënten waren heel blij met mijn inspanningen en het onderling ruilen was hartverwarmend.

Dit was voor Jean aanleiding StadskrantMaastricht.nl in te zetten als media om voor iedereen die hier behoefte aan heeft gratis een oproep te plaatsen voor de ontbrekende plaatjes.

MAAR NU, WE HEBBEN GEEN PLAATJES MEER
WE KUNNEN NIETS MEER VERDELEN

Wie van de spaarders wil haar plaatjes aan mij geven zodat we deze weer kunnen verdelen onder iedereen die hier behoefte aan heeft.

Wie wil ons helpen?
Laat een berichtje achter via onderstaand reactieveld of stuur een e-mail naar plaatjes@nlmeldpunt.nl

Bent uzelf ook op zoek plaats dan een gratis oproep op deze site.

Wij zijn voor nu op zoek naar plaatje: 

69
74
118
142

Dankjewel,

Liesbeth

PLUS Beckers – De Mandel 7 – 6227 CS Maastricht
PLUS Caberg – Clavecymbelstraat 31 – 6217 CR Maastricht
PLUS Franssen – De Beente 86 – 6229 AV Maastricht
PLUS Quaedvlieg – Severenplein 24 a – 6225 AZ Maastricht
PLUS Savelkoul – Keurmeestersdreef 111 – 6216 EC Maastricht

Categorieën
StadskrantMaastricht

BEECHTE

Zjeng en Pie, twee kameraote,
lepe nao de kèrk touw,
nog twee dag en daan waar ’t Paose,
de kèrk waar die vaan Slevrouw.

“iech dörf neet,” zag toen eus Pieke,
“Iech bin zoelang neet mie geweest.”
“Zègk miech ins wat mot iech beechte ?”
“Beechte vin iech gaar gei fees.”

“Dat is niks” zag toen rund Zjengske,
“Diech motos nao deben douve toon”
“Zing veur mien paart meh e leeds je”
“dee patter kin dice neet verstoon.”

Pieke ging de beechstool binne,
Zóng ’t leedje “laot mer goon…”
de pater keek toen nao eus Pieke
en zag: “Luuster miene beste zoon.”

“Es diech wèlt lamme beechte”
“Gebruik daan ins die groet verstand”
“de zits in de verkeerde beechstool”
“d’n douve zit aon d’n euverkant.”

©Jean van Gasteren

Schakel JavaScript in uw browser in om dit formulier in te vullen.
Beoordeling
aan- / opmerking
Categorieën
StadskrantMaastricht

Fraudejacht heeft de levens van duizenden onschuldige mensen vermorzeld.

Fraudejacht heeft de levens van duizenden onschuldige mensen vermorzeld.

Dit is de keiharde conclusie van de enquêtecommissie die het fraudebeleid van afgelopen decennia onder de loep heeft genomen.
Het kabinet, de Tweede Kamer en de rechterlijke macht: iedereen is blind geweest voor de rechten van mensen.

Bij een klein foutje kregen mensen al het stempel fraudeur.

Inmiddels 6 jaren geleden kwam het toeslagenschandaal aan het licht.

Hoeveel geld en leed is er veroorzaakt onder getroffene.

Wanneer en hoelang moeten onschuldigen nog wachten op de overheid om de geleden schade betaald te krijgen?
Hoeveel onderzoeken zijn er nog nodig om het leed te verzachten.

Wie bepaalt de geleden schade?
Welk onafhankelijk bureau dient hiervoor te worden ingeschakeld?
Wie bepaalt de juiste hoogte van de compensatie?

Het zal mij benieuwen hoeveel ellende en boze buien we allemaal nog moeten horen alvorens hier de koe bij de horens wordt gepakt.

OVERHEID, hoeveel geld wilt u ons nog onthouden?
Het leed wordt alsmaar erger en de schade alleen maar duurder.

Categorieën
StadskrantMaastricht

CONTANT GELD

CONTACT BETALEN

Vorige week was het nieuws

Velen leken verbaasd.

Ik kan u zeggen dat het mij verbaasde dat het velen zo verbaasde.

Is het een sturing meer giraal geldverkeer te stimuleren?

Plusminus 20 procent van de jongeren betaalt nog met contant geld.

Een van de oorzaken die werden aangedragen is dat de jeugd dan een betere controle over hun geld hebben. Niets mis mee toch? Dit is nog altijd beter dan een schuld die niet terug betaald kan worden of mensen leren met schuld om te gaan.

Beste lezer, 20% contant geldverkeer is weinig.

Veel ondernemers zijn blij met contant geldverkeer.

De kosten van digitaal betaalverkeer voor een ondernemer is proportioneel veel.

Wist u dat een ondernemer voor iedere digitale overboeking plusminus 20 eurocent moet afrekenen met zijn bank.

Wist u dat dit uiteindelijk in het boodschappenbedrag verdisconteerd is.

Wist u dat een ondernemer voor een rolletje contant geld ook plusminus 25 tot 35 eurocent moet afrekenen met zijn bank.

Ja hoor, het is voor een ondernemer kiezen uit opties.

Natuurlijk heeft giraal betalen voor een ondernemer voordelen.

Contant geld kan niet worden gestolen omdat het er niet meer is.

Er kan door het personeel dat veelal niet meer kan rekenen niet meer verkeerd worden teruggegeven.

De snelheid van doorstroming aan de kassa/scankassa is groter.

Naast deze voordelen kleven er ook nadelen.

Het klantcontact verdwijnt steeds meer. De vrijheid lees sturing naar webwinkels komt steeds korter bij. Hiermee lost de ondernemer tevens zijn personeelstekort op.

Over iedere ontvangen euro dient belasting te worden betaald. Dit mag ook onder een voordeel worden gerekend.

Stelt u zich eens voor dat er geen contant geld meer is.

Nee nee, helemaal geen contant geld, echt helemaal niets.

En dan:

Dan valt plots de Stroom uit…

Het internet valt dus ook helemaal uit…

U heeft dan helemaal geen geld meer waar u over kunt beschikken.

Naar een winkel gaan om boodschappen te kopen, heeft dan ook geen zin…

Er was al niemand meer aan de kassa of de servicebalie, zelfs de winkeldeuren kunnen niet meer open…

Je krijgt dan van die barbaarse taferelen zoals we nu regelmatig op tv zien zijn of als ik mij verplaats in de jeugd op internet lees. Waar mensen de ramen laten sneuvelen om toch binnen te komen en het voedsel te stelen…
Stel je voor dat er geen fysieke winkels meer zijn de opslagcentra bestormd worden.

Worden we dan criminelen? Ja, ik heb het ook tegen u……

CONTANT GELD

Ik ben er heel blij mee.

Het stelt mij in de gelegenheid te kopen

Het stelt mij in de gelegenheid te onderhandelen over een prijs.

Met contant geld koop ik wat ik wil kopen en kan betalen

Dat is WAAR voor mijn geld.

Categorieën
MOMENT StadskrantMaastricht

Let me

it brought me back,
I wasn’t from there,
I lived in a room,
where no one seems to know,
who I am.

it brought me back,
to myself, who I really was.
I lived underground,
where no daylight seems to know,
who I am.

it brought me back,
where war seems normal
and fights started when they died.
I live in a world
I don’t know where I belong.

it brought me back,
to my second thoughts,
when I found myself in thoughts,

“Please let me die”.

I want to spread the words

“Stop War”

Please don’t let me die

Take me
Put me
Back in life
Please
Let me live a life

I told you my story
please don’t let it be yours

 

©Jean van Gasteren

Schakel JavaScript in uw browser in om dit formulier in te vullen.
Beoordeling
aan- / opmerking
Categorieën
StadskrantMaastricht

Straatmeublilair – prullenbak

Ons kenmerk: 25198-FJmd8gH2Bx3ukONP

Maastricht: Inmiddels geruime tijd ontbreekt aan de Groene Loper ter hoogte van Severenstraat de prullenbak.
Is het mogelijk een vervangede prullenbak te plaatsen?

Categorieën
Amby Belfort Caberg Daalhof Heer Heugem StadskrantMaastricht

plaatjes Historisch Maastricht : Prentenboek

Beschikbaar prentenboek: Historisch Maastricht

Categorieën
Amby Belfort Caberg Daalhof Heer Heugem StadskrantMaastricht

plaatjes Historisch Maastricht : Luudgard Kemps Maastricht

Dank u wel voor uw reactie per mail maar ik ben inmiddels voorzien van plaatje 74.

Nogmaals mijn dank!!
Gr. L.Kemps

Bericht: 24756-gNDxiAcpCOm4UeFT

Na de ruilbeurs bleek bij thuiskomst dat ik plaatje met nummer 74 nog mis!
Wie kan mij daaraan helpen?
Luudgard Kemps
Tel.nr.: 0628641528
Mail adres:
L.Kemps-Troquay@hotmail.com
Alvast bedankt


Ik heb nog 2 plaatjes:
No 21 en no 137
Luudgard Kemps
Tel.nr.: 0628641528
Mail adres:
L.Kemps-Troquay@hotmail.com

Categorieën
StadskrantMaastricht

01-03-2024 | 20:00 uur MVV – FC Dordrecht

BLOG-VLOG-KLASJENEER :
MVV: Dat worden dan weer volle punten.

Categorieën
Amby Belfort Caberg Daalhof Heer Heugem StadskrantMaastricht

Historisch Maastricht

Gooi uw dubbele plaatjes of prentenboek niet weg…. maar plaats een bericht.
U kunt vragen maar ook aanbieden.

Dit is uitsluitend bedoeld voor niet commerciële doeleinden.


Laat ook deze kans niet onbenut het unieke boek “HISTORISCH MAASTRICHT” compleet te maken met de ontbrekende plaatjes.

Wist u dat een ruilbeurs ook een ideale gelegenheid is buurtgenoten te leren kennen.


Als “Stadskrant Maastricht” en “Buurtkrant Amby” en overige buurtkranten willen wij u in de gelegenheid stellen gratis een oproep te plaatsen in de Buurtkrant van Amby.

Via onderstaand formulier kunt u uw oproep naar de ontbrekende plaatjes en prentenboek aanleveren na de RUILBEURS tot en met 30 maart 2024.


Categorieën
StadskrantMaastricht

Liefde is…..

Je buren hartelijk groeten en vragen of je hen ergens mee kunt helpen

Categorieën
Brusselsepoort StadskrantMaastricht

Bezoek winkelcentrum Brusselsepoort in Maastricht

22 februari 2024 | 15:00

Vanmiddag brachten we een bezoek aan het winkelcentrum Brusselsepoort in Maastricht.

Positief verrast, dit winkelcentrum heeft mij positief verrast. Een net verzorgt overkapt centrum, ruimtelijk van opzet, een gezellige drukte. Dit WC Brusselsepoort heeft net dat extra dan je van een eerste levensbehoefte winkelcentrum mag verwachten.

Natuurlijk zitten ook hier de franchise ketens maar en dat doet mij deugd was er ook ruimte voor de kleine zelfstandige. Het MKB en zo voelt dit heeft een prima samenwerking.

Er was voldoende parkeergelegenheid voorhanden en het parkeertarief was na mijn beleving acceptabel.

Een groot opgezet Horecagelegenheid ter versterking voor de innerlijke mens waar je ook gemakkelijk contacten kunt leggen met de mensen vanuit jou omgeving.
Ben je geen Horeca- of terras-mens, Buurtnetwerk Brusselsepoort is hier gevestigd met een inlooppunt BEIHUIS

Winkelcentrum Brusselsepoort, warm aanbevolen.

Categorieën
Brusselsepoort StadskrantMaastricht

Buurtnetwerk Brusselsepoort

Beihuis

locatie:
Winkelcentrum Brusselsepoort
(tussen Albert Heijn en ICI Paris)

Dinsdag
10:00-16:00 open inloop

Woensdag
11:00-13:00 open inloop

Filosofie cafe: 10:30-12:00 1x per maand

Donderdag
10:00-15:00 open inloop

10:00-11:00 Qigong

Intuïtief tekenen (eerste donderdag v.d. maand)

Vrijdag
10:00-14:00 open inloop

14:00-20:00 Oekraïne-Nederland gemeenschap, diverse workshops en activiteiten (vrij entree)

Rommelmarkt (eerste vrijdag van de maand)
Neem je spullen mee.

Voor meer nieuws voor alle activiteiten op

Heb je een vraag, zin in een praatje of gewoon voor de gezelligheid?
Loop eens binnen, de koffie staat klaar.

Komen de tijdstippen van de inloopuren minder goed uit of heeft tips of ideëen? Neem dan telefonisch contact op met Evelien Meijerink.

Categorieën
Brusselsepoort StadskrantMaastricht

Serve Monfrance Juwelier

Winkelcentrum Brusselsepoort

error: Inhoud is beveiligd !!